Fredag den 29:e januari

Woho, fredan är här och den är välkommen! Hade tänkt lägga mig i tid igår (som jag alltid tänker) men vi fastnade framför den nya säsongen av Arkiv X som dom började visa igår. Har inte sett så mycket av de tidigare säsongerna för när det gick på tv så var det dels ganska sent (vid 22 kanske?) och det var ungefär den tiden som jag brukade lägga mig, plus ganska läskigt att kolla på! Men det gör inget att jag är lite trött idag, det var bra och sen är det ju som sagt FREDAG! 
Ikväll så är vi bortbjudna på middag, ska bli mys! Samt ska bli roligt att se hur mycket Blanca har vuxit, hon kanske är värsta superbebisen (vilket hon är såklart!) och tar trappan i stora kliv redan. Ja vem vet, hon kanske redan har börjat övningsköra. 
 
Ska eventuellt baka i helgen, är himlans sugen på semla nämligen och det är ju inte många dagar kvar innan det är fettisdan. Och lite kan man väl få tjuvstarta? Åt ju knappt någon förra året på grund av var inte hemma under hela februari (aa jag vet, jättesynd om mig).
 

Tänkt vad dom här damerna och herrn livade upp på gården, kom springades och hälsade välkommen hem, sprätte runt i kryddlandet så att det luktade kryddor lång väg och tog försiktigt, försiktigt bröd ur handen. Jag vill absolut ha en egen liten höna eller två när vi har eget hus (och nej det är ingenting på gång men näär)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0