Sjukstuga

Då var det dags för sjukstuga igen! Jag som inte brukar vara sjuk så ofta är nu inne på min andra förkylning på en månad. Jag som är så dålig på att vara sjuk dessutom, har ingen ro i kroppen att sitta still i soffan hela dagen (om inte febern har gjort ett besök vill säga) men har verkligen försökt att ta det lugnt idag. Kollat på tv, bläddrat i bakböcker och inredningstidning, kollat på film, spelat tv-spel (vet inte om det var en så bra idé, pulsen steg ju något grymt eftersom det gick så fantastiskt dåligt) och sen har jag pysslat klart min pinne med stjärnor. Vet inte riktigt vart jag ska ställa den dock så just nu står den bredvid tv-bänken sådär lite missanpassad.
 
Invigde den här för några veckor sedan också, och lyckades faktiskt få till en gardin till lilla toan! Inponerande för att vara mig med tanke på att senast jag satt bakom en symaskin var på högstadiet.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Samma för meg, inne på andra förkyldningen på tre veckor ;3

2013-12-07 @ 21:23:33
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0