Don't run away

Jag börjar känna att sommaren bara springer förbi, jag har ingen aning om vart maj månad tog vägen, juni är slut och vi är nästan i mitten av juli. Om fyra helger ska vi på bröllop och då är vi redan inne i augusti. Och då börjar semestern också och då lär ju inte tiden gå långsammare direkt. Inte kan jag trycka in mer saker under dagarna och kvällarna heller som det känns, inte om jag ska orka jobba dom sista dagarna innan semestern. Vädret hjälper ju inte till heller, regn, regn och åter regn. Kan ju vara mysigt med någon regndag ibland så att man kan sitta inne med gott samvete och kolla på någon serie, men nu får det väl allt vara nog för ett tag.
 
Har betalat in det sista på Greklandsresan nu i alla fall, och halva inbetalningen på stugan i Lysekil är klar. Lite reseplanering på det här så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0