Turn up the sun

Rätt bra dag för att vara en söndag. Slappar mest men varvar med tvätt, disk och lite städning. Kör sista maskinerna just nu och när dom är klar så ska jag nog allt kolla på nån av filmerna som jag lånade av syster för nån vecka sen. Har inte tagit mig för att göra det än. Men nu så! Och till filmen så får det nog allt bli en smoothie, för det är jag himla sugen på känner jag.

Typ sådär såg middan ut i fredags och igår, fredagsmiddan var dock mycket mysigare på nåt vis..ryggbiff, tzatziki, fetaostsallad o groddar.

Sen fick jag den smarta idén att kolla hur fotomappen med matbilder såg ut för januari 2011, och dethär hittade jag där;

Bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0