Bring me everyone

Läst ut en bok, kroppsvård (letat fram benen under all skog och lagt en ansiktsmask till exempel), handlat och planterat blommor (vårfin balkong nu!), lunchat med Annelen och Madde samt strosat i några affärer, handlat, städat, lagat mat, powerwalkat och duschat två gånger. Jag tycker att jag hunnit med en del saker idag, och än är det flera timmar kvar av kvällen.
Nu väntar jag på att Annelen ska dyka över på film- och dipmys (vi ska till och med dippa grönsaker för att vara lite nyttiga, men det väger vi upp med lite cola och choklad då såklart). Hon pratade om Girl with the dragon tattoo, får väl se om det blir den ikväll. Jag är sugen på att se The Notebook, har inte sett hela den men den är ju så himla fin som det verkar.

Japp, vi är en converse-familj

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Det är bara att göra det då :) Jag hade gärna sett den på bio, för den var definitivt klassificerad som värd för ett biobesök, men det fick duga hemma på tv:n :)

2012-05-05 @ 14:23:03
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0