Chained in thoughts

Vilken tur att jag är tjej så att jag kan göra massa saker samtidigt; diska, baka bullar, kolla på fotboll, måla naglarna, och nu blogga. Och dammsugit har jag hunnit med också. Tur att man kan vara effektiv;) Och bullar ja, fina, fina kanelbullar blev det, hoppas att dom smakar bra också. Förresten så var det någon som hade rånat Prix på kokos tror jag, inte en endaste påsen fanns kvar till mig. Jag var nog inte ensam om att vilja göra Leilas choklad- och kokosrutor...

Helg för övrigt, skönt! Har ju bara jobbat en vecka efter semestern men det känns som att jag har jobbat..ja, länge. Men det är bara en av mina favorit-Jonssons som kommer till Hälsingeskogarna i helgen, och det känns hemskt tråkigt tycker jag. Ja alltså, att den ena inte kan komma:/

En fin sommarkväll i augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0