Weak

Teamfest igår kväll, var ju himla kul faktiskt! Knäppstollar man jobbar med, men det var ju inget nytt direkt;P Var ju såklart några som saknades, men att begära att alla ska kunna vara med är väl lite att ta i. Trevligt hade vi i alla fall, och nära hem hade jag också. För en gångs skull liksom, men inte mer än rätt!

Idag har jag och syster julklappshandlat, och oj vad många julklappar vi hittade! Vi som inte trodde att vi skulle hitta en enda. Eller vänta nu, hur var det nu igen? Eh jo, vi hittade visst inte en enda..men vi kanske fick någon idé i alla fall..? Köpte med oss lite fika hem i alla fall, lördagsfika är ju verkligen nåt man måste unna sig tyckte vi.

Nu har jag städat lite, blev kanske inte städat där jag hade tänkt men skafferiet fick sig en omgång, samt spisen. Plockade till och med bort knopparna (?) på spisen, vuxenpoäng eller vad?!
Nu sitter jag och gör en ny Spotify-lista genom att sno låtar från andra folks listor. Så jäkla sneaky!


Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Han har varit ute och grejat så han har sluppit se dem så mycket, hur som helst så får han säga vad han vill för jag tyckert de är så sköna och söta så det räcker för båda oss xD

2011-11-19 @ 17:13:16
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jaha, dålig idé att kika in på din blogg innan lunchen :p mmmhhh!!

2011-11-23 @ 10:27:22
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0