Til' the world ends

Frida och jag har plugg-kväll ikväll. Dags för högskoleprovet på lördag så vi hade tänkt förbereda oss lite. Försöka i alla fall. Har just klarat av engelskadelen och jag har inte gett upp än iaf;D
Har verkligen fullt upp ungefär hela tiden för tillfället känns det som, så bloggen får verkligen lida. Men såäre. Imorgon kväll till exempel är det middag med jobb-teamet. Igår kväll pluggade jag historia hela kvällen (japp, har börjat med det också!) och på torsdag så borde jag nog städa. Och läsa lite mer historia.

Vi åt en jäkla god middag idag; kallrökt lax, kokt potatis, romsås (crème fraiche, rödlök, stenbitsrom o dill) o lite grönsaker. Och god trekantsmacka utan innehållsförteckning på påsen som de låg i. Men vi lever än så det var nog inget farligt i dem^^

Bortskänkes; hosta. Någon som vill ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0