Kattkrig

Ajaj, det är tur att det inte är såhär komplicerat varje gång katterna är i Åsbo, då skulle dom aldrig få vara där. Stackars papi är biten i fingret, armen och har rivmärken på ryggen - tänk att dom små pälsbollarna var kapabla till nånting sånt:/ Nu är det frid och fröjd iaf, så nu hoppas jag att dom slutar upp med att dumma sig.
Det blev en oplanerad dag i Åsbo idag med andra ord, men det har varit skönt det också. Tittat på skidtävlingar och umgåtts med mamma och pappa. Bullarna får jag ge mig i kast med någon annan dag, nu är jag alldeles för trött. Kör på slappkväll ikväll och gör kanske en ansträgning imorgon istället, blir nog tyvärr ingen dans eftersom Frida är sjuk.

Nu vankas Solsidan snart så det blir nog så att jag kollar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0