I think bad thoughts

Nu börjar den här helgen lida mot sitt slut också, en bra helg har det varit.
Var ledig i fredags, pysslade runt hemma, bjöd lillasyster på lunch och begav mig iväg till Bollnäs på festligheter på kvällen. Mycket trevligt var det:)
I lördags, igår, var jag till Gävle och julhandlade tillsammans med syrran o Mats. Som tur var tog vi tåget vid 10-tiden och inte klockan 8, hade blivit lite väl lite sömn då eftersom fredagskvällen blev rätt sen. Hittade några julklappar så nu är vi snart klara. Vi brukar alltid vara ute i sista minuten men ingen julstress för det liksom. Kvällen spenderades hemma tillsammans med katterna. Kollade på Harry Potter and the Order of the Phoenix och The Boondock Saints. Bra filmkväll med andra ord.
Idag har jag varit i Åsbo, blivit bjuden på mat (rotmos och fläsklägg, var ju inte igår direkt, gott!), börjat på någon form av plan inför nyår, slagit in julklappar och lyssnat på grym musik då. Ingen julmusik dock men äh, det får gå ändå.

Och här kommer ett gäng med bilder;

Frida och Mats lussar hemma hos mig

Julmys hos Carro

Amaryllis som jag har fått av mamma

Min middag igår

Och en kissekatt, Freja

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mmmhhh goood maaat och gööött fika! Dumt att kika in här när man är hungrig :p

2011-12-19 @ 16:16:44
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0