Överdosering av påskägg

Tur att vi är inne på påskveckan nu, annars så skulle nog risken vara stor att jag hunnit tröttna på påskgodis innan vi nått fram till påsken. Haha, gott ju. Speciellt pastelläggen med bruna prickar på.
Två dagar kvar att jobba, sen fyra dagars ledighet! Hoppas vi får veta vår sommarsemester snart också, jag vill veta! Det skulle ju inte vara så tokigt att få starta semestern med Winnerbäck..Carlsson, du måste boka!?

Ikväll kl 21 är det tv-time. CSI har ett trippelavsnitt (start igår) där de samkör Las Vegas, Miami och New York. Gårdagens var bra, så får hoppas på att det fortsätter i samma tappning. Jag ska smälla i mig en apelsin hade jag tänkt, har suktat efter en sån i några dagar nu, så nu äre dags! Måste ju varva alla påskägg med något nyttigt också.




Bh, ny från hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0