Cheap Monday

Dvd:n är på plats, synd bara att min scartkabel befinner sig i Åsbo^^ Men som tur är har jag vänner med resurser - Annelen kommer ner snart med en kabel i högsta hugg, det innebär att vi kan kolla på en film. Sen vad vi ska kolla på är en helt annan femma, får väl göra en djupdykning i min filmlåda (hoppas på en filmhylla snart..). Får se om söta Emelie gör ett besök också.

Hårbollarna är på plats. Vidar har spanat genom varje fönster och Freja har letat efter den perfekta tröskeln. Den mellan hallen och tv-rummet verkar ha fått bäst betyg eftersom hon ligger på den nu.
Äntligen har Seglet fixat mitt element i köket också, det gick inte att skruva av tidigare så det har varit full sprätt på värmen här. Bra till vintern, men kanske inte när det redan är 20-25 grader ute.

Middag hemma hos Maria imorgon kväll, Condis-mat (jaa vi fuskar lite, men det får man göra när sommaren nästan är slut och alla är påväg åt olika håll). Jag som inte ens har ätit mat därifrån än, verkligen på tiden!

Nya byxor från Cheap Monday - jotack, dom är ganska tajta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0