En kväll på Böngatan

Tack för en trevlig kväll igår flickor! Sen att Stadt inte rockar för fem öre är ju inte vårat fel. Jag blev ett par skor rikare igår också, tacktack.

Idag vänder vi snoken mot Åsbo-skogarna. Kristian ska visa sin bil för pappa, och så vill vi komma ut lite istället för att sitta i lägenheten hela dagen. Tar med kameran så får vi se om jag gör något foto-fynd.

Bilderna från igår ser ni här nedan. Och tyvärr Carlsson, det blev inte fler än såhär. Vi var inte så taggade om man säger så, jag tror faktiskt att vi var mer upplagda för en filmkväll:) Men bilderna från kräftskivan som var för..två veckor sedan (?) kommer upp inom kort. Jag har faktiskt flyttat över dem till datorn nu, så nu börjar det närma sig!

Enda bilden från Stadt, såhär roade var vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0