Why?

Hemma från jobbet idag, inte direkt planerat om man säger så. Skuttade in på toaletten i morse (jaja, skutta var väl kanske att ta i, släpade mig in kanske är ett bättre ordval) och upptäckte en röd prick på magen. Misstänkte att det var en finne så klämde lite förstrött på den. Sen när jag skulle tvätta ansiktet hittade jag minsann två fula utslag på armen. Väckte Kristian (klockan var strax efter 6, hi)  så att han fick titta på dem. Han chansade på mollusker. Men eftersom jag inte vet vad det är så stannade jag hemma idag från jobbet. Mamma ska komma hit och inspektera efter att hon handlat klart. Hoppas att det är det och inte någonting annat. Har ju såklart googlat lite och de försvinner av sig själva. Dock kan det ta mellan 2-8 veckor! Har hittat typ 6 st nu, hoppas att det inte blir ännu fler. Hon från Ljusnanhälsan sa iaf att jag kan gå på jobbet imorgon om jag känner mig ok, bara jag har långärmad tröja på mig. Nåt annat kan man inte ha på jobbet heller för då frostar man ihop.

Sådär, det var dagens hälsotillstånd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0