Lyckad dag i Sundsvall

Nu har vi kommit hem efter en dag i Sundsvall. Ja, vi kom väl hem vid 19-tiden, men nu har vi ätit och kommit i fas igen. Vi shoppade loss i Birsta City idag, och vi kom faktiskt hem med några bra köp!
På IKEA hittade vi en sängstomme, en tv-bänk och några andra småprylar; kuddar och ljus. Bild på kuddarna o ljusen kan ordnas ganska snart, sängen och tv-bänken kommer vara nerpackade tills vi har flyttat. På just IKEA var det mycket folk, superlång kö. Dessutom så fick vi stå i kö två gånger eftersom vi trodde att vi skulle hämta sängen utanför kassorna, men den skulle vi ha hämtat själva på lagret. De var lite otydliga där, skulle ha informerat oss om det när vi fick plocksedeln (vi trodde det var en plocksedel för personalen..). Vi fick ju med oss sängen hem i alla fall.

Hittade två tröjor till mig själv, en julklapp till Kristians mamma, och lite småkrafs. Kristian kom hem med ett X-box 360, så han sitter och nöter lite nu:) Jag var sugen på att köpa Mariocart+ratt, klämde lite på det men nej, jag väntar lite. Kollade även på telefoner på MediaMarkt, stort plus för dem eftersom telefonerna var påslagna och gick att testa! Skulle verkligen behöva köpa en ny telefon NU, men jag har ju så svårt att bestämma mig. Men jag tror jag ska gå efter utseende den här gången också, det funkade ju bra förra gången (har nämligen haft min mobil i 3,5år, men nu börjar batteriet bli lite sådär).

Det blev en lyckad dag i Sundsvall i alla fall, det som är lite synd är att man inte hinner med att gå i alla affärer som man vill. Dels orkar man inte, sen så räcker inte tiden till. Skulle behöva gå där i två dagar för att täcka av allt.
Såg en liten glimt av Jill Jonsson när hon spelade i köpcentret, om det nu är något att skryta/informera om.

Nu är det dags för Svensson Svensson!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0