Onsdag den 16:e januari

Onsdag mitt i veckan, två dagar kvar att jobba innan jag får ta helg. Har ju för övrigt bara jobbat två dagar den här veckan än så länge eftersom jag var ledig i måndags, borde alltid vara fyra dagars-jobbvecka. 
 
Har inte så jättemycket att komma med då jag inte har gjort så mycket förutom att jobba. Måste bli bättre på att nyttja timmarna efter jobbet, blir lätt att jag hamnar i soffan framför någon serie. Vilket i och för sig är avslappnande och speciellt den här tiden på året så är det svårt att motivera sig till att göra någonting när det är så m ö r k t. 
 
Bjuder på en bild som Tobbe tog i måndags (hoppas ok jag lånar hehe). Jag i väntans tider på att vi ska sätta igång med min tatuering. Börjar känna mig hemma där ser jag, sitter med fötterna i soffan och allt men det får en väl göra tycker jag? Har nästa tid i mars, det ska bli nice!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0