Hej från sjukstugan!

Äppelpaj - check!
Soppa - på spisen!
Disken diskad - check!
Och efter det där så tar jag igen mig lite i soffan, sneglar lite på bandyfinalen och läser lite bloggar. Inte frisk än, känner mig piggare än igår, hostar mindre men täppt näsa fortfarande. Dagens hälsorapport. Får se hur det blir med jobb imorgon, det bästa kanske är att vara hemma för att inte äventyra något. Och så pigg känner jag mig ju inte. Inte T heller.
Tittade på en rätt okej film igår kväll, Deadfall. Vi hade till och med släpat oss till affären igår och inhandlat bland annat chips och dip, men dippen smakade Inte bra. Förkylningens fel helt klart! Så himla tråkigt att vara sjuk, vill bli frisk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0