Sista dagen

Vi har bokat biljetter till världens bästa Winnerbäck i höst! Hoppade jämfota (ja faktiskt) när jag såg att han skulle ut på turné igen och det blev ju ännu bättre när jag såg att han spelar i Gävle! Mycket lämpligt, blir ju inte alls någon lång resa. Han släpper ny platta i september, den 18:e för att vara exakt, så nu håller jag tummarna för att den kommer vara bra! Har smygit ut Winnerbäck-skivorna till bilen så att jag kan spela några låtar för sambon ibland, men lagom dos är bäst där. Han är väl kanske inte riktigt lika pepp som jag är, om man säger så.

En dag kvar att jobba nu, sen är det dags för den efterlängtade semestern! Ser verkligen fram emot det och det ska bli underbart, det här har man ju väntat på hela året typ. Vi har lagom mycket inplanerat som det känns, det finns fortfarande utrymme för spontantripper och lata dagar i solen som förhoppningsvis hittar fram snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0