Some other day

Nu börjar hårfunderingar dyka upp igen. Får sånna dippar ibland, att jag skulle vilja göra något annat, ljusa upp det lite kanske? Eller slänga i några slingor? Men jag trivs ju i det mörka också, men jag har ju haft det i flera år..och med ljusa upp så menar jag förresten inte jätteljust, vill ju fortfarande ha rätt mörkt men i nån färg som lutar mer åt det brunröda hållet (eller, vill jag verkligen ha något åt det röda hållet?) än åt det svarta. Har i vilket fall som helst köpt toning idag, samma gamla vanliga som jag brukar köpa, så hårfärgsbyte får med andra ord vänta.

Oj, nog om det. Det bjöds på god äppelkaka och knäckig hallonpaj (även om den kanske inte var just så knäckig så var den ju god ändå) idag på födelsedagsfikat. Smarrigt värre. Är fortfarande jättemätt vilket inte är superbra eftersom jag ska möta upp brudarna för mat på Condis om en timme. Kan ju i och för sig vara ekonomiskt att inte vara så hungrig, då behöver jag ju inte beställa någon stor portion mat. Går ju alltid att hitta nånting positivt.

Senare ikväll/natt ska jag hämta hem en slirig (?) pojkvän, tänk vilken snäll flickvän man är alltså!

Jag och Tobbe vid Bolleberget

Bengts kossor i Åsbo

Ny choklad, good!

Kommentarer
Postat av: Julia

söta ni är du och din grabb :) chokladen måste prövas!

2012-05-21 @ 13:14:45
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0