Söndag den 6:e maj 2012

Ser ut att bli hyfsat väder idag, skönt med sol igen!

Har just tittat på ett avsnitt av One Tree Hill och nu sitter jag i soffan och väntar på frukost. Hur underbart som helst att bli serverad:) Synd att inte solen skiner på balkongen än - men om någon timme så. Rätt fint att vi har smörgåstårta i kylen också, blev massor över igår så Tobbes föräldrar skickade med en stor bit. Tackar man ju inte nej till.

Nu vill jag att min förkylning ska försvinna putsväck så att jag kan träffa Annelen igen snart, håller mig ifrån henne tills jag mår bättre så att jag inte smittar ner henne med ytterligare några nya baciller. Krya på mig!

Bara för att vi är så jäkla snygga på den här bilden;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0