Våren kommer närmare

Sitter i soffan just nu och vilar mig lite efter middan, karln är snäll och tar hand om disken:3 Vi gjorde en egenkomponerad sallad idag - äggconsallad, himla gott blev det! Och riktigt mättande.
När disken är klar blir det en liten promenad, ett besök (fikastopp?!) hos Tobbes föräldrar, och sen blir det till att slå sig ner i soffan igen och kolla på fotbollsmatch. Chelsea - Barca. Jag tänkte vara effektiv och surfa runt efter ett nytt kastspö samtidigt som jag kollar på fotbollen. Har ju kommit underfund med att jag inte har något kastspö (nån nöp av toppen på mitt förra, klämdes fast i en dörr..) så ett sånt ska jag inhandla! Roligt med lite nya prylar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0