Nu är det sommar och vi har myror i brallan

Något som är jätte,jätteonödigt är att spärra inloggningskortet till internetbanken. Det som är tur är att man har en snäll lillasyster som kan betala det som behöver betalas sålänge, tills mitt nya kort har hittat hem. Men onödigt är det, men bättre det än betalkortet.

Det blev en fin fika idag på Condis tillsammans med några snygga bönor. Nötpaj blev det för min del och den smakade himla bra faktiskt. Vi har planerat in en mat-kväll där i veckan också - underbara sommar!

Nu är det såhär, att jag skulle verkligen ha gjort ett ryck med byrån. Jag behöver ju den verkligen, så jag ska nog minsann försöka börja på att fixa till den efter middan. Åh, börjar väl regna bara därför:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0