The pretender

Haha, klockan är bara 18 och jag är redan supertrött, hur ska detta gå? Har haft en riktigt bra dag med Annelen iaf, skitvädret till trots. Vi har shoppat och vi hittade bra saker båda två. Fick i oss lite fika och Donken-mat också, ovanligt;D Provade ett par skor också, men det blev inget köp. Det ni! Och det även fast jag ligger..hur många sa vi Jonsson? Tre par efter bestämde vi va? Minst!^^

Vi har inte strukturerat upp någon plan för kvällen än, vi kände oss lite osäkra på vad vi skulle orka med (börjar ju bli gamla), men eventuellt så blir det lite mat på köpingen. Eventuellt.

Imorgon SKA jag fota, så jag hoppas på bra väder!


Kommentarer
Postat av: Jonsson

hmm.. om jag skulle säga nått spontant så har du väll skor till hela ljusdal redan ...right?! haha^^

2010-09-26 @ 23:48:42
Postat av: Johanna

Nej nej, inte alls;D Men tre har jag för mig att vi sa, eftersom jag är tjej^^

2010-09-28 @ 22:35:10
Postat av: Jonsson...igen...

Du får köpa hur många skor du vill så länge du har råd med en tågbiljett till uppsala ibland :)

2010-09-29 @ 23:33:48
Postat av: Johanna

Åh, hade det där varit en FB-kommentar så hade jag tryckt på gilla-knappen^^ Såklart, tågbiljetterna har högre prio faktiskt:3

2010-09-30 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0