Stop crying your heart out

Tack för en superhelg, repeat på den snart if you ask me:} Ett endaste litet kort tog jag i helgen, skärpning på den tror jag! Men det enda lilla kortet förtjänar absolut att vara med här, god mat! Men, det får bli sen eller nån annan dag.

Har varit riktigt trött idag, har försökt gå på sockerkickar hela dan (det eller somna, inte så mycket att välja på), men det funkade sådär. Sånna där kickar fungerar inge vidare på mig, det konstaterade vi ju i helgen kom jag precis på. Och nu är det konstaterat ännu en gång. Svammel.

Kör nån bild istället kanske?


Kommentarer
Postat av: Guess who?!

Alltid kul å läsa på sveriges näst bästa blogg( blondinbellas blogg har ja ju följt sedan länge HAHA ^^ å den är ju bara såååå bra! number one!?) skoja bara klart du har den bästa bloggen!!! Nu blir de sängen! hörs imorgon,P.S jag hade också en superhelg :) kram

2010-10-04 @ 23:47:42
Postat av: Johanna

Jag som hade för mig att det var Kissies blogg som var din favorit, men det är ju svårt att hålla isär alla de där blondinerna;P

2010-10-05 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0