Onsdag den 6:e oktober

Är fortfarande alldeles skakig i händerna efter kvällens träningspass. Det var allt lite småjobbigt där ett tag, höhö. Eller vad säger du Annelen? Och imorgon är det torsdag, vilket betyder afro! Kommer ju vara fit for fight innan det här är klart. Vem hade kunnat tro det, jag som är världens lataste? Var iaf, nu börjar jag ju bli lite aktiv iaf.

Oktober, som egentligen inte alls är någon höjdarmånad (inte som det känns iaf), har börjat toppenbra, och det känns som att det kommer bli en riktigt bra månad! Underbara människor som förgyller dagarna och lite roliga aktiviteter inplanerade på det, det kan inte bli annat än bra. Okej, [ta i trä].

Nu ska jag snart mysa ner mig i sängen och läsa lite bok eller tidning, absolut värd det. Ska bara hämta upp tvätten först, och bädda sängen eftersom jag har tvättat sängkläderna.

Och jag är för övrigt sugen på kinamat, var typ überlänge sen jag åt det nu. Efterrätt tackar jag heller inte nej till, så det kanske det blir i helgen. Just so you know^^


Kommentarer
Postat av: Peter

De är jag helt med på! Asiaterna (ja förutom du och jag då) lagar ju typ världens bästa mat!! Am I right?! :)

2010-10-07 @ 15:57:16
Postat av: Johanna

Totally right! Yes, kina here we come!:D

2010-10-07 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0