Säg hej då till mars

Nyss kommit hem från jobbet, ska slänga i mig lite middag (eh, fuskar lite med middan idag eftersom jag åt så bra lunch!) och sen ska jag trippa iväg till Annelen och titta på film. Inglourious Basterds it is.

Var superpigg imorse men det kom som ett bakslag på eftermiddan - supertrött! Har suttit och jäspat o haft mig o det brukar jag inte göra på jobbet, inte lika mycket som idag i alla fall. Frågan är hur jag ska orka hålla mig vaken hos Annelen? Sockerkick x35? Det kanske hjälper. Måste i vilket fall som helst in på Prix och ordna lunch tills imorgon. Uh, undrar hur mycket folk det kommer vara där? Påskshopping på hög nivå.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså va det kenzas! Fy där tog det emot lite haha Jo lite dyrt, men som du säger: är de bekväma så är det värt det. Det var ett par pumps från skopunkten :)

2010-03-31 @ 18:29:38
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0