Städdag och några höstbilder

Sådär,då har man städat undan lite här hemma. Undrar om man borde göra torsdag till den officiella städdagen? Jag tror det, det känns som en bra städdag.

Känns väldigt skönt att det är fredag redan imorgon, såhär borde alla veckor vara! Får väl se vad helgen har att bjuda på...
Nu är det snart dags att ta en dusch, sen efter det tror jag minsann att ett avsnitt av House eller CSI väntar, + fika för det är jag absolut värd! Det tyckte visst Kristian också eftersom han handlade på Finess på vägen hem från jobbet:)

Håller på att skriva en inköpslista (Annelen, sånna måste man faktiskt skriva!:P ) för jag känner att det är dags för; Kakbak!:D

Och här bjuds det på lite höstbilder bara för att jag inte hunnit visa dem än;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0