Blue highway

Mat på Michels, nja, gick ju inge vidare eftersom dom har stängt på tisdagar. Men, det ordnade upp sig ändå; kinamat it was! Jag, Frida o Mats drog hem till mig efter maten och kollade på film. Först True Romance (Christian Slater o Patricia Arquette) och sen Pirates of the Caribbean - vid världens ände (eftersom den gick på tv:n så blev det att vi fastnade på den). Sen kom Peter och joinade också.

Var på kina idag igen och åt lunchmeny tillsammans med Frida. Gott! Borde få ett klippkort snart tycker jag^^ Sen handlade vi lite på köpingen också, men det blev inte så många fynd. Men det vi köpte var såklart bra;D

Filmkväll imorgon kväll då, topp blir det tror jag!

Julafton, Frida o jag placerad framför  Trolltyg i tomteskogen.

Kommentarer
Postat av: Calorine

Ih, myskväll! ^^ Vad ska jag ta med mig? Henke joinar nog också :)

2010-12-29 @ 20:47:55
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Madde

True romance - en av världens bästa filmer!

2010-12-29 @ 22:25:01
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0