Stay the same

Nu är jag på plats i Åsbo. Har hunnit få lite mat i magen (hemmagjord mos och hemmagjorda glôhôpper, inte illa!) och städat lite på övervåningen. Städpatrullen som bor där uppe är inte så aktiv som det verkar;) Får se om Annelen vågar sig ut på vintervägarna och kommer över på lite filmmys sen ikväll. Hoppas på det!

Frida och jag har inhandlat dom sista julklapparna nu idag (jag tror att vi är klara va? Det är bara det där du vet vad som vi skulle behöva..kommer aldrig hitta va?:/ ) och slagit in några av dem. Vi har nog aldrig varit klar i så här bra tid tror jag.

Fotade några nya bilder på tatueringen idag, så snart kommer dom upp här!


Kommentarer
Postat av: Julia

ååh så vackra bilder :D blir helt glad haha. julstämning till max ju!



ja ska bli kul att se! det är på skuldran jag vill ha med :) känns som ett bra ställe att börja på för jo kan tänka mej att det lätt blir ett beroende haha. jag har redan jättemånga planer, är väl lite därför jag har lite svårt att bestämma mej vart jag ska börja lixom. det går ju inte att ändra sej! hehe 8)

mm, efter jul och nyår hade det gärna fått bli sommar och greklandsdax direkt tkr jag ;p ta hand om dej, kram!

2010-12-18 @ 23:25:22
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0