Onsdag den första december

Ännu mera bakning ikväll, nu vankas det snart lussebullar på Boställsgatan!:D Och snällasnällasnälla, inga torrbollar nu tack. Så tråkigt.

Ähum, det var ju tänkt att det skulle bli träning nu ikväll, men nej, det blev visst inte så. Men imorgon blir det afropower, roligt!
Oh, fick hem två klänningar från Nelly idag, fina! En var nästan (nästan) för stor, men jag kan nog fixa till så att den sitter perfekt. Vägrar skicka tillbaka då det inte finns någon sån klänning kvar, varken mindre eller större. Så jag håller hårt i mitt exemplar! Eller ja, ingen av de klänningar som jag beställde finns kvar, så jag hade tur där:)

Dags för sista svängen av partybilderna också innan det är dags att fota nya i helgen!

Och förresten, Peter klagar lite på att skådespelarna i The Vampire Diaries bara ser bra ut (och att det bara är därför som dom får vara med, och att det är det serien bygger på, eller vad?:P ), men varför klaga när folket ser ut såhär?↓


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet!!! Vill bara stoppa ner Damon i min ficka, ta hem honom och låta honom spela badguy hela natten med mig!!! Gaaahhh såååå läcker karl!!!! :o)))

2010-12-01 @ 23:07:39
URL: http://hemamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0