juldan - part one

Frida och jag gjorde en fin bål kvällen till ära

As you can see Pete, så var jag på plats på festen jag också^^

Big size mugg, eller vad?

Linda x 2 var på plats!

Och Anna, Carro, syrran o Mats

Och Anna och Annelen

Och Maria, Örebroarn^^

Kvällens pose tror jag bestämt;P

Carro blev visst lite trötter där ett tag - igen!


Nu väntar jag på Frida och när hon kommer ska vi vänta på Mats. Och sen, sen är det dag för mat på Michels med Carro och Henke. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska äta än, det är ju så gott!

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Buhu, jäkla skitmichels o ha stängt! ;3 meeene vi får hoppas att ni örskar med nästa onsdag istället ;D

2010-12-28 @ 20:58:36
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0