In my head

Kändes som att jag hade något väldigt intellegent att skriva här, men så verkar det visst inte vara. Det var inte såpass intressant så att jag lyckades komma ihåg det iaf.
Satt med en väldigt pratglad tjej på bussen hem igår, för prata det kunde hon minsann. Passade rätt bra iofs, jag behövde inte engagera mig alltför mycket (nicka lite förstående när hon pratade med någon kille i telefon, titta på nån video med Björn Rosenström o humma med lite när hon för sjuttielfte gången konstaterade att hon "haaaatar killar", att de ska hållas i kort koppel o att de är som en "påse skit" ungefär). Inte lätt att vara 17 som det verkar. Men hon var ju trevlig iaf^^

Nu ska jag börja göra mig iordning inför en kväll hos Annelen. Tanken är att vi ska på Smalare än Thord, får väl se hur långt vi kommer den här gången:D Oh, Annelen! Du kommer få spader när du ser vad jag har inhandlat för nåt ätbart:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0