Who says

Oh, nu är jag mätt kan jag lova. Har varit ute o ätit med Frida o Sandra, trevlans var det! Nu sitter dom i biosalongen o väntar på att filmen ska börja (Alice), och Sandra spanar nog efter Chad skulle jag tro. Får väl höra sen om hon gjorde något fynd;)

Jag och Linda har fått tillskott till våran Gävle-resa på lördag, Annelen och Jonsson hänger med dom också! Roligt! Och det är ju så perfekt också eftersom man åker "två betala för en" med x-trafik under helgerna nu i april. Så då kostar det bara 67,50 t&r till Gävle! Nåt positivt med x-trafik iaf, höhö.

Jag tror att det här är förklaringen till att jag sällan går på biblioteket nu för tiden; finns ett i Åsbo redan!:)

Oh, så bra serie, så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0