Jag har väntat på ett regn

Sådär, nu har vi varit och skakat rumpa på Stark, roligt att det har kört igång igen efter påskuppehållet! Men nu är det inte många gånger kvar innan dom tar sportlov. Hoppas att dom kör nån gång i Jarse i sommar!

Jag tog bort det där inlägget om "mostersalladen" om det var nån som hann se det. Givetvis skulle det stå "moNstersallad" och inte gick det allt ändra heller bara för att det var skickat som mms. Men nu vet jag att det funkar iaf, det gäller bara att hålla ordning på alla bokstäver innan man trycker på skicka:)

Handlade hem lite nödvändigheter igår

Marmelad bland annat. Jag hoppas att den är god, har inte hunnit smaka än

En ny tvål! Välkommen hit och tvätta händerna:)

Här är min moNstersallad (fotad med mobilen). Och den är verkligen stor för den serveras nämligen i djuptallrik. Salladen syns inte ens eftersom den drunknar i all ost, like it!:D

Kommentarer
Postat av: Julia

haha va fel de kan bli ibland när man glömmer en bokstav sådär xp såg gott ut den där moNstersalladen iaf :)

2010-04-16 @ 13:27:05
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0