Rosehip Berry

Ikväll är det som sagt cocktail-party hemma hos Annelen. Nåt ditåt i alla fall, vi ska förtära lite alkohol. Sitter här och laddar upp med en kopp te (köpte nytt idag igen, det där som jag köpte som smakade hallon och blåbär var det en minst sagt skum smak på) och Spotify. Just nu; Dead by April. Skulle ha dragit ihop en skiva tills ikväll också, men jag vet inte om jag känner mig tillräckligt inspirerad? Vi (Kristian) har kopplat till den andra hårddisken nu i alla fall, och alla kort fanns kvar, lättnad!

[Jag gillar redan det nya teet som jag har köpt, fast jag inte ens har smakat det. Det är rosa!]

Ojoj, tur att jag alltid brukar ha lite honung i mitt te, det var faktiskt lite surt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooohh, den har jag missat! :O nu vet jag vad jag ska kolla efter nästa gång jag ska till affären =D

2009-09-17 @ 13:04:40
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0