En tygpåse rikare, fritt fram för alkisen

Vi har haft premiär-besök av Kristians mamma ikväll, vi flyttade hit i december men nu var första gången som hon hälsade på. Verkligen på tiden! Kristians farmor ska få komma och hälsa på katterna någon dag också (det blir som när mormor hälsar på, hon hälsar på katterna, inte oss:D ).

Jag premiär-åkte Kristians bli igår, och om jag säger såhär; Ljusdalsbor, ni lär höra när vi brummar förbi!

På lördag är det drink-dags, tack och bock!

Den här tygpåsen hittade jag förra lördagen när jag var i Åsbo och rensade igenom några lådor. Det ska bli min nya partyväska, ja alltså den väska där jag gömmer min aklohol när jag går till Annelen på kvällen. Skulle ju vara tokigt om någon trodde att jag var alkoholist. Därför gömmer jag mina cidrar (eller ciders. Kommer du ihåg det Carlsson, när vi funderade på vad cider heter i plural?), mycket bättre och alldeles oskyldigt.  


Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Bor Kristians mamma långt bort eller är hon som min sambos föräldrar som kommer PÅ SIN HÖJD när han fyller år (ofta får vi åka till dem även då)! Skiiiittråkigt! O då bor dem bara 2,5 mil bort...

Kram

2009-09-10 @ 22:46:45
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0