Böngatan nästa!

Breaking and Entering som vi tittade på igår var bra! Och lite godis fick man stoppa i sig också.

Vi har spenderat hela dagen i Åsbo idag, katterna också. Kristian och pappa har bytt värmepaket på audin (inte klar än, men snart) och jag, mamma och Frida har varit i förrådet och rensat i några lådor. Hittade faktiskt några engelskaprov med alla rätt och en guldstjärna på, inte illa! (Aa okej, det var två stycken som det var så, men ändå.)

Nu ska jag snart fräscha till mig lite sen så bär det av till Annelen. De sköna systrarna Carlsson är redan där och huserar, så jag måste nog allt dit och styra upp det hela! Kommer bli en lugn kväll i alla fall, tror vi satsar på lite chips och en bra film. Eller så skippar vi filmen och snackar massa skit bara, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0