Bra resultat!

Och ja, bilderna från lördagen kommer de också, måste bara flytta över dem på datorn först, och det kan ju vara så jobbigt ibland;)

Bättre sent än aldrig, men jag måste bara säga; Vad bra det blev i lördags! Norge ettta o Island tvåa, kunde inte ha blivit bättre! Roligt att det går som man själv vill ibland också.

Imorgon är jag ledig, mycket skönt. K däremot är inte ledig vilket känns tråkigt. Jag beger mig troligtvis till Åsbo imorgon. Rabarbern står redo, så tänkt att jag och Frida skulle passa på att göra lite saft. Det är ju så gott med rabarberssaft bara man får till det. Vilket jag inte fick när jag provade första (och enda) gången. Men det är en annan historia.

I väntan på bilderna så får ni nöja er med detta;

Kommentarer
Postat av: Mysisgumman

Heej vad kul med fler från Ljusdal har blogg. Själv bor jag också här i Ljusdal. Mvh mysis

2009-05-21 @ 00:04:14
URL: http://izdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0