Vart höll han hus, den där John Blund?

Woho, måndan avklarad, nu börjar vi nedräkningen till helgen igen! Tre dagar kvar, sen äre fredag!

Sömn var väl kanske inte den vara som man fick mest av inatt. Var inte trött så kunde inte somna, Kristian slutade läsa bok vid klockan ett, då var jag fortfarande vaken. grannarna under oss höll en livlig diskussion fram och tillbaka (och inte förstår man ju ett skit av vad de säger heller, vilket gör det hela ännu roligare. Inte. ) och som om det inte var nog med det så fick katterna ett tokryck och rejsade genom lägenheten ett antal gånger. Och så började det regna. Till och med det var jobbigt att lyssna på. Inatt ska jag sova!

Ikväll så har vi tvättkväll, tänkte åka iväg med lite tomglas sen också. Det behövs. När älgen blir blå är ölen kall. Det funkar, så coolt. 

Såhär mina damer och herrar, såg det ut när K rensade fisk igår;




Mah, sicken katt;)

Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hahaha, ja dessa katter! Alltid ska dem hålla på ;) Så sööööt!

Ja jag tror vi kommer få en underbar helg (med start imorgon)! Du får titta in på måndag eller tisdag, då kommer det nog bildbombas rejält! Kanske lite emellanåt innan också ;)

Kram

2009-07-08 @ 14:07:31
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0