Med tygskor i regnet

Åh vad det regnar! Och inte var det någon som sa det till mig imorse, att det skulle regna idag. Tror ni att jag och mina tygskor blev nå blöta då? Kanske en liten smula, de är ju som en jäkla svamp! Kanske ska slänga på sig Tre Torn-stövlarna imorgon, ska det va stövlar så ska det va riktiga stövlar. Även om det kan vara fint med blommiga också. Idag blev det pannkaka till lunch och sylten räckte alldeles utmärkt bra. Snålade lite i början vilket resulterade i att det blev rätt mycket på den sista pannkakan. Men vem klagar?

Imorgon slår vi klackarna i taket och firar Annelen! Först förfest på Böngatan och efter det 29:an på Järnvägs, vad roligt vi ska ha! :)


Vi äter hemmagjord glass (turkisk peppar o lemon curd) katterna och jag. Två veckor sedan måste det ha varit, när det var sådär varmt ute och jag fortfarande hade semester.

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

(Ang. nedersta bilden) "Men morsaaaan, dela merej vaa!"



:D

2009-07-12 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0