Alive and still kicking

Japp, jag lever. Jag och katterna firar jul i Åsbo, och här snöar det för fullt kan jag lova! 27 cm mätte pappa upp i förmiddags mitt på gårdsplanen, och nu håller nya flingor på att dala ner.

Mina fina prickar är fortfarande kvar, vattkoppor kallas de visst. Och ja, jag vet att det är en barnsjukdom;) Men mitt imunförsvar var visst super när jag var liten, så jag hoppade över den sjukdomen då. Och tydligen så tyckte jag att det passar bra att ha den över jul? Men nu vill jag att de små satarna ska torka så att jag slipper sitta isolerad. För jag känner mig pigg, men jag får inte ens gå och handla tuggummi om det skulle vara så. Rätt värdelöst måste jag säga. Har de inte torkat till nyårsafton så behöver man ju i alla fall inte fundera över vad man ska göra då. Man vill ju känna att man kan välja mellan att sitta hemma eller träffa folk iaf, åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0