Lördag den femtonde augusti

Det var en trevlig filmkväll hemma hos Annelen igår även fast det blev mer prat än film-tittande. Vi småtittade i alla fall på Madagaskar 2, så söt! Var hemma vid halv-11 tiden så det blev ingen sen kväll. Ikväll blir det nog lite senare, ska på Torön och shaka loss till Engmans Kapell. Hoppas att det inte blåser bara, blir ju så kallt där ute på ön då.

Nu ska jag och Kristian snart gå en sväng på Köpingen. Var ett tag sen jag gjorde ett besök i affärerna så jag tyckte att det var dags nu.



Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hej!



Hi, ja dem kanske äter mkt och fort när dem är små.. eller ja, mkt ska dem ju äta så dem växer :) Även om man inte vill att dem ska växa ;) Skulle lätt kunna ha honom så här liten för alltid hihi.

Nej vi har inga planer för helgen. Christopher jobbar natt och från o med idag är vi kattvakter åt min morbrors katt. Fast det är en utekatt så det är bara att släppa ut o släppa in och fylla på mat. Fast vi brukar stanna en stund o gosar i fall hon känner för det :) Hon är lite speciell för oss, när hon va innekatt så hade vi henne hos oss en vecka, vi blev helt sålda så 3 månader senare skaffade vi oss Bioz :)

Har ni några planer?

Kram kram tjejen

2009-08-15 @ 12:48:43
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0