Inköp på gång

Såg just att ett par av gardinerna som jag beställt från Jotex var slutsålda, synd att de inte sa till om det när jag beställde dem för några veckor sedan. Ska kolla in Ellos utbud sen tänkte jag,  har ju ändå fått en rabatt-kupong med 30% på allt och det vore ju dumt att inte utnyttja den!
Fick förresten hem vinterskorna igår som jag beställt från Din Sko, och jag gillar dem faktiskt så dem ska jag behålla! Känns skönt att äntligen ha hittat ett par vinterskor, det händer då verkligen inte varje dag (inte varje vinter heller för den delen).

Kan ha blivit så att jag skickade iväg en beställning till H&M alldeles nyss, en klänning och tröja till mig, och två tröjor till Kristian. Och lite småsaker. Frida skulle ha haft ett par strumpbyxor också, men de var slut.

Nu är det bestämt dags för lite bilder tror jag bestämt! (Bilder på mina fina skor kommer, kanske imorgon, kanske någon annan dag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0