Torsdagssvammel

Nu har det varit kring -23 grader (26 imorse) i tre (?) dygn, det är så härligt med riktigt kallt väder! Himlen var så otroligt vacker imorse när jag åkte till jobbet, önskar att jag hade haft tid att stanna och fota lite men icke, inte många minuter till godo där inte. 
Imorgon kväll vankas besök och jag tror minsann att vi ska klämma en selma! Hoppas bara att jag lyckas hitta några på typ ICA...åt förresten världens godaste saffranssemla innan jul, mhm. 
 
Nu blir det en serie innan det är dags att lägga sig, funderar på antingen Vikings eller Bron, lutar åt att vi ska ge Bron en chans till. Hört att den ska vara bra men vi har bara sett ett avsnitt än så länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0