Äventyr väntar

Tiden går så fort nu och det är verkligen inte många dagar kvar innan vi ska åka till Sri Lanka. Har nog inte riktigt fattat innan att vi ska åka, men nu efter jul ocn nyår så känns det mer verkligt. Det ska bli underbart härligt och samtidigt lite av en utmaning då vi totalt är nio personer (varav två barn) som åker. Många viljor med andra ord;) I helgen som var så bokade vi det näst sista boendet, nu har vi det sista boendet kvar att boka (och hitta) och sen så är vi klara med den biten. Vi har bokat några boenden via Airbnb och resten via "vanliga" hotellsidor. Hoppas att våra bnb-boenden fungerar bra (och de andra såklart)!
Väl på plats så ska vi bland annat gå upp för Adams Peak, är lite nervös inför det pga att det är typ sju miljoner trappsteg upp till toppen. Jag kommer vara helt förstörd om jag ens lyckas ta mig upp. + att en går mitt i natten också, typ vid 02 (tidigare ändå kanske?) för att komma upp till toppen lagom till soluppgången. Hoppas verkligen på bra väder...

 Bild härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0