Winter is coming

Regnet smattrar mot rutan så vintern känns kanske långt borta just nu, men vi har snart passerat halva oktober (vilket är heelt galet, vart tog september vägen undrar jag?) och det har varit is på bilrutorna på morgonen flera gånger redan. Snart får vi skotta snö igen! Hoppas på det i alla fall, vill ha massa snö den här vintern, blev så lite ifjol:( Med tanke på hur mycket nederbörd det har varit sen dom varnade för vattenbrist i somras så borde det kunna bli drivvis med snö men det där vet en ju att det inte hänger ihop. SÅ, nog om väder. 
Torsdag kväll och ÄNTLIGEN bara en dag kvar att jobba den här veckan. Har inte varit en dans på rosor pga har varit trött varje dag, hoppas det vänder till nästa vecka. Kanske borde ladda upp med d-vitamin? Hjälper sånt ens? 
 
I helgen ska vi hälsa på bäbis, på tiden och ska bli så mysigt! Fikadejt är bokad, + även en middagsbjudning på lördag kväll. 
Pratade alldeles nyssens om vi skulle gå på bio imorgon, bra fredagssyssla men icke! Bion har stängt, på en fredag?! Fattar inte grejen, går inte folk på bio på fredagar? Nog för att det är en liten ort men inte så liten väl? Jaja, någon bio blir det inte, kanske får bli Idol-häng istället då. Också bra fredagssyssla kan jag tycka. 
 

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh vad jag längtar efter sådär fina vinterlandskap :)

Svar: Ja jag hoppas på många sånna i vinter:)
Johanna

2017-10-12 @ 19:37:58
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0