Utsikt

Försöker redigera bilder samtidigt som jag kollar på några Ed Sheeran-musikvideos - går sådär. Och då var ju inte huvudsyftet att kolla på videos, det skulle bara vara nice att ha i bakgrunden tänkte jag. Men svårt pga jag har inte sett så många av dem så då kikar jag upp från skärmen (till nästa skärm) var o varannan sekund typ. Väldigt oeffektivt. Så, lyckades redigera en bild så det får stanna där, haha. Tanken var att visa några fler bilder från våran tripp till Njupeskär i september, men ja, en blid då i alla fall. With more to come. 
Den här fredagskvällen blir en lugn en. Ska kolla på en film och äta lite smågodis, helt klart värd det efter den här jobbveckan (det tycker jag iofs att jag är värd efter varje jobbvecka men jaja). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0