Brooken hearted

Ville bara berätta att jag är lite ledsen över att jag totalt missat att Ed ska ha en konsert i Sthlm nu i mars. Varför har det helt gått mig förbi? Och varför är alla biljetter slut (dum fråga egentligen)? Det enda som finns är snordyra biljetter på andrahandsmarknaden (heter det ens så?). Tänker vara ledsen över det här ett tag till faktiskt. Försöker peppa upp mig med hans nya album (går sådär) och med Engmans senaste album. Går bättre, men längtas då istället väldigt mycket efter sommaren. På tal om sommaren så tycker jag i alla fall att det är underbart med dagsljuset som har kommit tillbaka, det blir bara ljusare och ljusare på mornarna och kvällarna. Love it!
Jag vid Helags-toppen. Foto: T Wiklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0