Fredag

Fredag och inte många minuter till helg! Ska hem till päronen på middag ikväll vilket ska bli mysigt, var dit en sväng igår också och hämtade blomjord och pallkragar. Ska plantera i helgen, panikar lite över att jag är så sent ute?! Det känns i alla fall som så, vet inte när jag planterade i fjol men det känns som tidigare i alla fall. Gick bananas förra helgen över alla myror som byggt bon här och var, flyttade totalt tre stammar/kolonier till skogen på andra sidan ån, dom får boa tillsammans. Förlåt myrorna men jag vill inte ha er i min trädgård. 


...nu är klockan många timmar senare, jag hann inte publicera det jag skrev tidigare. Blev bjuden på hemmagjord pizza och rabarberpaj ikväll, verkligen supergott och kvällen blev ganska sen som ni kan se. Kom hem för ungefär en timme sen och nu är det dags att sova några timmar innan lördagen drar igång. 

Önskar er en god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0