Minst sagt överraskad

Jag fick ett sms från mamma idag med en bild på ett växthus, det nedan på bilden faktiskt, och en text som löd "Ett sånt skulle du ha". Jag tyckte att det såg jättefint ut, funderade lite på vart hon hittat bilden (tyckte lite att det liknade Jonnas växthus) och skrev sedan till henne att det skulle vara perfekt med ett sådant. Döm av min förvåning när jag får till svar att jag ska kolla bakom hybblet (ett hus på gården, garage och varmbonat inrett rum där vi har köksbord, bäddsoffa och sådär) när jag kommer hem från jobbet. Världens bästa föräldrar har byggt detta till mig, idag, när jag var på jobbet! Så glad och tacksam!♥

Jag flyttade in några till tomatplantor där när jag kom hem, och min chiliplanta så nu hoppas jag att dom ska trivas. Måste bara komma ihåg att glänta på dörrarna imorgon innan jag åker till jobbet. Tur att jag har så bra minne...
Tog ett dopp i ån när jag kom hem från jobbet också, solen värmde så skönt så jag kunde inte låta bli. Blir helt bortskämd av att bo vid vatten. Innan vi flyttade till Grönås så bodde vi ju vid en sjö i Herte, och nu bor vi alldeles intill en å, den rinner typ inne på tomten och det är en sån lyx att kunna ta ett dopp närhelst en behagar.

Växthuset hörrni, älskart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0